יום שבת, 13 באוקטובר 2012

בחזרה לעתיד

קשה להיות סטודנט.
להשתלט על עבודה תוך כדי לימודים תובעניים ועם תשלומים שלא נגמרים....
אז שלוש שנים ב"רימון", בית הספר לג'אז ולמוסיקה בת זמננו, חלפו להם מהר וגם חסכונותיי.
ואחרי תקופה מדהימה בדירה מדהימה (שעיצבתי בה כל פינה בעצמי עם תקציב דל..), החלטתי לחזור לבית ההורים.

דירתי הקודמת, שהייתה כמו לופט רק עם חדר שינה נפרד.
רצפת העץ המדהימה חודשה עם קצת צבע, ארונות נצבעו בכחול, הלבשתי מחדש את חדר האמבטיה, שהיה כולו כתום של שנות ה - 70. הדבקתי (לגמרי לבדי) אבני פסיפס באמבטיה, שקניתי ממש בזול, הוספתי אביזרים משלימים.. וזהו.





חלל אחד












השיש באמבטיה היה בז' לפני!





להדביק ולהדביק

 


כחול, שינטרל את כל הכתום הזה





הדבקת הפסיפס הושלמה!

הוספתי ווילון שקוף עם ברווזים חמודים

אז...

דחיסה של דירת 40 מ"ר (ועם גג משגע!) לחדר אחד מאלצת אותי להיפטר מהרבה חפצים (מזל שיכולתי לאפסן חלק אצל סבתא במחסן).
אבל האמת, הרבה יותר מלזרוק או לאפסן את חפצי, היה קשה להסתגל בחזרה לחיים שבהם כל שנייה מישהו רוצה לדעת איפה את, מה את עושה, מה אכלת, לאן את הולכת ומאיפה את באה (!).
למרות כל זה, עיצוב החדר החדש אפשר לי להתעסק עם משהו שאני מאוד אוהבת לעשות וגם התוצאה נתנה לי מחדש את התחושה של מקום שקט ונעים משלי.


עדיין אין יום שבו אני לא חושבת איך אפשר לשנות, להוריד, להוסיף, להחליף, בעיקר לשפץ את החדר, עבודת העיצוב לעולם אינה נגמרת!








המראות נותנות אשליה של הגדלת החדר





מיטה מתקפלת, חוסכת מקום במשך היום





זרוע מתכווננת למסך








ווילונות חדשים ממש הוסיפו








כיסא קטן ודקורטיבי בכניסה


כדאי לדעת:
פינות חשוכות בחדר מקטינות את החלל ולכן כדאי לדאוג שהחדר יהיה מואר היטב.
גם מראות מוסיפות לתחושת המרחב ולאשליה של אור מתפזר בחדר.

כדאי לזכור:
להשקיע באביזרים משלימים זהו אינו בזבוז! הם יוצרים אווירה חמימה ונעימה ויכולים לעבור אתכם לאן שתעברו.
לא חייבים להוציא הרבה כסף, הוסיפו אביזרים שאינם מצריכים הוצאה כספית גדולה, כמו נרות, שטיח, כריות נוי (אותן תמיד ניתן לתפור מבד זול שקנינו), מראות, כד יפה (לו ניתן להוסיף פרחים מלאכותיים.. לעולם לא נובלים), ווילונות וכדומה.

מקווה שקיבלתם השראה לנסות בעצמכם

שבוע מקסים!

3 תגובות:

  1. מוכשרת שלי, גאה בך. געגועים לדירה!

    השבמחק
  2. וואו... למה למדת מוזיקה? יכולת להיות מעצבת פנים!
    אני מגיבה פה כי גם אני עכשיו עוברת שלב קשה של לחזור לגור עם ההורים אחרי שנתיים שגרתי לבד... מחכה כבר לרגע שאני אוכל להרגיש עצמאית שוב (יקח קצת זמן במדינה שלנו)
    אולי זה יעודד אותך קצת... סרטון מצחיק על המעורבות של ההורים בחיים שלנו:
    http://www.youtube.com/watch?v=LYaX8_gXQzg&feature=plcp
    ושיעבור מהר :)

    השבמחק