יום שבת, 2 במרץ 2013

פוסט פורים - שיגעון קינוחים!

בתכלס פורים הוא החג הכי כיפי שיש לנו.
תחפושות, מסיבות, משלוחי מנות. יש סוף סוף זמן להיות יצירתי באמת עם תחפושת מקורית..
השנה, כמו בכל שנה, עזרתי לבני דודים שלי עם התחפושות שלהם לחג.
בת הדודה המהממת שלי התחפשה לקרואלה דה וויל! (לקח זמן לשכנע אותה להיות דמות רעה..)
אבל זה כל הכיף בפורים, יש הזדמנות להיות משהו או מישהו אחר לגמרי ממה שאתה ואני מתה על זה.
במהלך השנים היו לי כמה תחפושות באמת מצחיקות וגם כאלה שהיו מקוריות מאוד.
בפורים הזה יצא לי לדפדף באלבומים ישנים, כשעוד היינו מפתחים פילים!
ציפיתי להיות הרבה יותר מובכת מלהעלות תמונות כאלו, אבל כנראה שהגיל עושה את שלו ואני כבר שלמה עם מה שהיה.. ובכלל, זה מזכיר לי זמנים יפים ופשוטים, זה מזכיר ילדות ותמימות.

זה תמיד מעלה חיוך!






הסופ"ש הזה, היה פרוייקט רציני, טירוף קינוחים..
ממחר אתחיל לחלק לחברים, שיהיה להם התענוג לטעום את כל הקינוחים האלו!





קאפקייק עם עיטורי מסכות





נראה יותר כמו צבי הנינג'ה שהתחפשו, אבל העיקר הכוונה...






קאפקייק במילוי קצפת ותותים

לפי המתכון של שירלי נמש - כאן.





וציפוי קרם שוקולד לבן





אוזני המן Homemade מסורתיות ומיני אוזני המן על מקל





במילוי ריבת חלב וביסקוויטים
על חלקן לפני האפייה פיזרתי סוכריות צבעוניות, יאמי!!





גלידת שוקולד Homemade
שאריות קאפקייק תותים וקצפת בצנצנות אישיות
לפי המתכון של של שירלי נמש - כאן.





עם ציפוי קרם שוקולד לבן מעל





מתקן להכנת ארטיקים מאיקאה





ארטיק לימון עם הפתעת דובוני גומי!
זה המשלוח מנות שלי...

מקווה שהיה לכם פורים משובח. שנתתם משלוחי מנות וגם קיבלתם!
שיהיה לכם שבוע מקסים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה