יום שבת, 6 באפריל 2013

חברים יקרים, מהיום לא זורקים!

ביום שבת שלפני חג שני של פסח הייתה לי יום הולדת. כבר כמה שנים שיום הולדתי לא יצאה בפסח, אבל זה היה נחמד, כולם היו בחופש וחגגתי עם המשפחה במסעדה. חברות הנפש שלי עשו לי ארוחת סושי בשישי שלפני, היה פשוט סופ"ש מקסים!
למזלי ארוחת חג שני רשמית לא הייתה. כבר לא היה מקום יותר בגופי הקטן להכיל עוד ארוחה כמו שהייתה בליל הסדר. כמות הבשר, תפו"א, סלטים ושות' הייתה מוגזמת כתמיד. מדהים אותי כל פעם מחדש שאני פשוט לא לומדת, שלאכול עם העיניים נגמר ברע... אבל אין מה לעשות דוד שלי עושה בשר פשוט מופלא והאפשרות של ויתור תהיה גרועה הרבה יותר!
אבל אני שמחה שסוף סוף פסח מאחורינו. לי זה היה יותר מדי.. ממש אחרי ערב חג שני כבר הייתי חולה ולא זזתי מהמיטה ארבעה ימים! - כל כך שעמם לי שביום הרביעי ממש חיפשתי משהו לעשות בבית, עד שהתחלתי לעשות כביסה!

אז עבר החג ואולי קיבלתם מתנה שלא כל כך הולמת אתכם או ממש לא הסגנון שלכם.. חולצה, סוודר, שמלה, צעיף אפילו חפץ לבית.
לפני שאתם רצים להחליף או מעבירים הלאה למישהו אחר, חישבו איך אתם יכולים להפוך את שימושם..

רעיונות למחזור מתנות!

כיסוי לכרית חימום - היה פעם סוודר








סוודר או חולצה במידה לא טובה, הפכו לכריות דקורטיביות






בגד שעשוי מבד מעניין יכול להפוך לאומנות אם מכניסים למסגרת יפה, או למשל, כמו בתמונה הבאה, הכרית נוי בצורת פרח הייתה פעם סוודר!







בדים יפהפים ומיוחדים שמוסגרו והפכו לאומנות






מראה יפה יכולה להפוך למגש אם רק תחברו לה ידיות וינטאג' או ידיות יפות.. לי יש אהבה עזה לוינטאג' ולדברים ישנים עם סיפור מאחוריהם.






ראו איך שני חלונות ישנים הפכו לראש מיטה יפהייפה.





יש עוד כל כך הרבה רעיונות מגניבים. יש לי קערת זכוכית דמוי קריסטל מ-DOMO שאני משתמשת בה לתכשיטים..

כל אגרטל, מכוער ככל שיהיה, ליד עוד אגרטלים בצורות או גדלים שונים, אך באותו צבע, יקבלו אופי אחר. למשל, רססו בלבן קבוצת אגרטלים והעמידו אותם ביחד במרכז השולחן (בשילוב פרחים) זה קישוט מרכזי מהמם.

אם מצאתם שימוש חדש למשהו, אשמח אם תשתפו אותי..

שבוע מקסים לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה