יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

בין כריסמס וסילבסטר

לא חוגגת כריסמס, אני גם לא רואה סיבה. באמת שלא. אני מאוד אוהבת את החגים היהודיים ולא הייתי מחליפה אותם בגלל עץ עם מתנות.
יש לנו מספיק חגים שאפשר לחלק בהם מתנות, לאכול טוב, לקשט ולהרגיש אוירה של חג!
לכן אני ממש לא חוגגת.

גם את הסילבסטר אני לא חוגגת, לפחות לא במיוחד... לקפוץ לחברים או ללכת למסעדה טובה אני יכולה גם בכל יום אחר.. לא יכולה להחליף את ראש השנה שלנו - זה חג חגיגי במיוחד ולא הייתי רצה להחליף אותו כל כך מהר בקונפטי ונשיקה בחצות.
אפשר להתנשק גם בראש השנה, לא!?
אבל בכל זאת... לפעמים מרגישים קצת פזילה לעבר החגים ולכן ברוח התקופה הנה מתכון לעוגיות חמאה חגיגיות, מושלמות. איך לא כשמדובר בכהנת הלייף סטייל הבלתי מעורערת, הלוא היא מרת׳ה סטיוארט!
לינק למתכון באנגלית כאן ולמטה תרגום לעברית לנוחיותכם :)







































בצק בסיסי לעוגיות חמאה

מרכיבים:
5 כוסות קמח לכל מטרה
כוס סוכר
כוס חמאה קרה, חתוכה לחתיכות
1/2 כפית מלח
4 חלמונים L
כפית תמצית וניל
הלבן של הביצה עם 2 כפיות מים 
להברשה (לא חובה)
סוכר לקישוט (אופציונאלי)

אופן ההכנה
בקערה גדולה - קמח, סוכר, חמאה ומלח; מעבדים עד לקבלת תערובת במרקם גס.
בקערה נוספת - חלמונים שהוטרפו קלות ווניל; נוסיף לקערה הגדולה. לעבד עד להווצרות בצק.

ולסיום, אתם יכולים לקשט בכל דרך שתבחרו. ההברשה של הביצה מעל עוזרת להדבקה של הסוכר או כל קישוט אחר שבחרתם.
מאחר וזאת הייתה הפעם הראשונה שהכנתי את המתכון החלטתי ולחכות עם הקישוטים לפעם הבאה, כי פחדתי שלא יצליח לי - אבל המתכון מדהים.
ממליצה, מנסיון של פעם אחת חחח, לתת לחמאה להגיע לטמפרטורת החדר.
לא להתייאש וללוש את הבצק טוב טוב עד להווצרות הבצק.

אם אתם רוצים שהעוגיות יצאו בצורה שווה - מצרפת וידאו, של מרת׳ה כמובן, עם מתכון נוסף שנראה מדהים גם. שימו לב לרעיון גלגול הבצק לתוך נייר אפייה.

בהצלחה!
ואי אפשר בלי ברכת !!!Happy New Year לכולם!
תהנו!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה