יום שני, 5 באוקטובר 2015

אחרי החגים כבר כאן

וואו, עברו כל כך הרבה חודשים מאז שהייתי פה!
כמובן שאין בכוונתי לספק תירוצים, אבל אין ספק שהחיים שלי כבר ממש לא כשהיו.
בעיקר החשש לכניסה לעשור חדש, אני יודעת שאני לא היחידה - או הראשונה - או האחרונה - אבל הלחץ בחזה מתחיל להכות בכל פעם שאני נזכרת שאני עומדת להחליף עשור.
כמו כל דבר בעל משמעות בחיים הללו, גם לעובדה הזו יש יתרונות ויש חסרונות... אני אוטוטו מסיימת תואר, התחלתי עבודה חדשה ומעניינת ובעיקר גיליתי על עצמי כל כך הרבה דברים חדשים.
אחרי תקופה ארוכה שפשוט לא היה בי כל רצון ליצור (עד שכבר הרגשנו בית, נאלצנו לעבור דירה בעקבות עובש קשה שלא עבר ולקח לי זמן להתרגל לדירה החדשה) ויחד עם חרדות שינוי הקידומת נמנמתי לי בעמידה. עכשיו כשתקופה חדשה בפתח, בדירה החדשה ששכרנו, אני מוצאת בי שוב את הרצון לחזור לכתוב, ליצור, לעשות מוזיקה ובכלל, להזכר בטעם החיים.


אז לפרוייקט החדש שלקחתי על עצמי, יותר נכון שני פרוייקטים לא קטנים:
1. בדירתינו (השכורה יש לציין) נשארה פינת אוכל מבאסת וישנה. הפינה הזאת, היא שנתנה לי שוב את היצר ליצור. את הפינה הזאת אחדש.











לגבי הקיר בפינת אוכל כבר יש לי תכנונים, אבל הצעות יתקבלו בברכה רבה!!

2. המטבח יהיה פרויקט יותר קשה ליישום, גם מבחינת הזמן הדרוש.
המטבח עייף ולא מאיר פנים. כמובן שיש גבול ליכולותיי בדירה שכורה, אך אשתדל לעשות את המיטב עם המצרכים הקיימים.




כמובן שכבר חשבתי צעד קדימה ויש לי עוד מלא רעיונות והפתעות שהייתי רוצה לשתף אתכם בהן, אבל נראה כמה אספיק, מקווה שכמה שיותר!
בינתיים, אם יש לכם הצעות למטבח אשמח מאוד שתשתפו אותי!


אז כשהחגים עוד שנייה מאחורינו ואפשר לחזור לשגרה ללא חשש ולהוריד את העודף שנוצר (ולמרות שהוא מחמם) כי אין ספק שהוא מיותר, לא רק בכדי להראות טוב, אלא בעיקר - להרגיש טוב!
מצרפת לכם ביצוע לשיר ״שבת בבוקר״ מתוך מופע בו התארחתי. מחווה לאלבום שירי הילדים של אריק איינשטיין ויוני רכטר ״הייתי פעם ילד״ עם הפסנתרן רונן שמואלי בן זוגי והג'אז אינסטיטיוט של בית הספר רימון.




שיהיה לכולם שבוע מקסים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה