יום שבת, 16 בפברואר 2013

פרויקט סופ"ש

שבת עם קצת גשם.. כמו שאני אוהבת.
את הבוקר העברתי בארוחת יום הולדת לכבוד חבר ואז באתי הביתה, ישר לפרויקט שהיה לי בראש כבר הרבה מאוד זמן!









את השרפרף יש לנו בבית שניייים ולאט לאט הוא פשוט אבד את צורתו, פעם היה לו אח שבאחד ממעברי הדירה נעלם. מסכן, הפך להיות כיסא התיקונים.. החלטתי לעשות לו מתיחת פנים.
את המיני שולחן נתנה לי דודה שלי, ולו יש אח תאום, שגם אותו שיפצתי.
קניתי ספוג הכי פשוט שמצאתי ובאותה הזדמנות גם קניתי כל מיני בדים חדשים לאוסף, שמצאו חן בעיני. "אבנט" היא חנות בדים שקרובה לביתי יחסית, ויותר קל להגיע ולמצוא חניה מאשר בנחלת בנימין (רחוב הידוע כמקור ראשון ליצירה), כי היא ממש מול קניון איילון.
הנחתי את הכיסא הפוך על גבי הספוג וסימנתי בעזרת לורד את גודל המושב, עם הסכין היפני חתכתי (הכנתי שני משטחים כדי שהמושב יהיה יותר רך, כי הספוג לא עבה במיוחד).
בעזרת העיגולים שחתכתי יכולתי לחתוך גם מהבד חתיכה בגודל המתאים, מבלי לבזבז בד מיותר.
הדבקתי את הספוג למושב עם דבק חזק, פרסתי את הבד הפוך והנחתי עליו את הכיסא, ובעזרת שדכן סיכות הידקתי את קצות הבד למושב. עם מספרי בדים חתכתי את שאריות הבד המיותרות והנה התוצאה לפניכם.





























את השולחנות הספקתי לתפוס באור רק אחרי ריסוס לצבע שמנת. מקווה שאמצא זמן השבוע לצלם באור יום את התוצאה הסופית (אני אוהבת אור טבעי) :)









לצערי ירד כבר החושך לפני שהספקתי לצלם את שני השולחנות הקטנטנים.. אז בקרוב מאוד אוסיף אותם :)









אני עדיין מתלבטת אם לצבוע את הרגליים של השרפרף... אז בינתיים אשאיר את זה ככה.. לא יכולתי להיות יותר מרוצה מהבד שבחרתי!


שבוע מקסים לכולם
ולהתראות אחרי פורים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה