יום שבת, 24 באוקטובר 2015

שלום כיתה ב׳

השבוע הראשון ללימודים עבר וסוף סוף סופ״ש.
אין ספק שלא הייתי מוכנה לחזרה ללימודים, רמת העייפות שלי עלתה לדרגת סגן אלוף ואני לא זוכרת שהייתי כל כך עייפה שנה שעברה.
ממש הגעתי למצב שספרתי כמה שבועות יש לי לשרוד עד החופשה הבאה.. ובכלל.. כבר ספרתי כמה שבועות של לימודים יש לי עד סוף השנה.
אז 28 שבועות בנטו, שזה נשמע ממש סביר, מקווה שזה באמת יעבור מהר.
זה לא שאני לא אוהבת ללמוד, סך הכל אני יכולה להגיד שאני די נהנית בלימודים, זה פשוט שלא נשארים לי החיים, אני עובדת פחות, נמצאת מלא בלימודים וגם כשכבר יש לי זמן חופשי יש לי מטלות ללימודים.
אז כשמצאתי עוד קצת זמן כדי לעבוד על הפרוייקט DIY החדש שלי זינקתי במהירות. הספקתי לנקות את פינת האוכל שהחלטתי לחדש וצבעתי בצבע יסוד.
כבר בחרתי וקניתי את הצבע הסופי שאני רוצה ומקווה שבסופ״ש הבא יהיה לי זמן, כי מוטיבציה להמשיך יש לי כרגע בשפע.
בנוסף נשארה השידה הזאת, שעדיין לא החלטתי מה לעשות איתי אבל התחלתי עם נקיון וצבע בסיס.


בינתיים היא עומדת בכניסה לבית, אולי אחרי צבע ואביזרים משלימים זה יהיה נחמד וישדרג את הכניסה לבית. בינתיים כשהשכבה של היסוד כבר התייבשה התיק והמפתחות מונחים שם בעצב לבדם.



אם יש לכם הצעות לשילובי צבעים עבור השידה הזאת, בכלל מה לעשות איתה, אני פתוחה להצעות!!!







אז שתי שכבות של צבע יסוד מאחורי, איזה כיף!
זה כבר ממש מרגיש שיש כיוון, אפילו שזו רק ההתחלה, אני יכולה להרגיש שזה קורה.

יש כמה אופציות לריפוד חדש..
מה דעתכם?






בנימה אופטימית, למרות שהבית נראה כמו מחסן, שיהיה לכולם שבוע מקסים ומלא עשייה יצירתית!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה