יום שבת, 8 בדצמבר 2012

"חנוכה, חנוכה, חג יפה כל כך.."

איזה תקופה כייפית.. חג החנוכה, המון סופגניות, לביבות, דמי חנוכה!
כל המפגשים המשפחתיים האלו תומכים בכיסי :)
עד עכשיו הדלקנו נר ראשון וספירת הסופגניות שלי עדיין בעיצומה.
אני מתחילה להיות נואשת
עד כה אכלתי 5 סופגניות ו-3 לביבות.. מה לעשות ממש קשה לי לא להתפתות.
אם יש לכם הצעה איך להימנע אשמח לדעת מה היא!!

ולענייני חג נוספים..
החלטתי לערוך את כל הרעיונות שמצאתי (אך טרם הכינותי) - לחנוכיות מקוריות.
בטוח שבמהלך החג יהיה לי זמן להכין כמה מהרעיונות הללו.

ה - 7  ה - הכי הכי שלי

1. חנוכייה של רשת DOMO

אמנם היא לא Homemade, אבל היא פשוטה ויפיפייה




2. חנוכיות במראה יותר אורגני



http://www.lilsugar.com/DIY-Menorahs-From-Martha-Stewart-26137830
3. חנוכייה מצנצנות/כוסות


http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?entryId=2216988&skip=1
מקסים!




אלגנטי





4. חנוכייה מחבילות פז, פשוט גאוני





5. חנוכייה מקוביות לגו





6. חנוכייה מבקבוקי זכוכית

פחות מקורי ברעיון, אבל עדיין ממש חמוד וקל להכנה





7. חנוכייה מספרים ישנים





מאוד לא בטיחותי אבל מראה מקסים.





בבקשה.. מלא רעיונות חמודים שאפשר להכין בבית.

אז בין סופגנייה ללביבה פנו לכם זמן עם הילדים להכנת חנוכייה משלכם.
וכמובן..
אשמח אם תשתפו אותי ברעיונות חדשים ומקוריים.


חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה