יום שבת, 13 באפריל 2013

פקקים

המוח ריק היום.... חיפשתי תעסוקה בייתית כל היום, לא היה לי כח לצאת.
חבר שלי בחו"ל לשלושה שבועות ואני אוהבת לבלות איתו בסופ"ש :(
איזה שעמום!
ביום שלישי אני מוזמנת לברביקיו עצמאות בצהריים ואני אחראית על הקינוח :) אז לפחות תהיה לי תעסוקה.

אבל מצאתי!!!
זה הזמן לנצל את כל הפקקים של הבקבוקי יין שאספתי כל כך הרבה זמן.....

החומרים המומלצים:
- פקקים כמובן
- דבק חם או דבק חזק במיוחד
- סכין יפני
- סרטים וקישוטים למיניהם לבחירה









כדאי בתור התחלה לנסות למצוא צורות שאתם אוהבים לפני ההדבקה, אבל העיקרון הוא פשוט - לסדר בצורה הרצויה ולהדביק את הפקקים אחד לשני, מאוד קל, רק צריך קצת סבלנות.

ניסיתי צורות פשוטות.. לב וכוכב :)









אחר כך התחלתי לזרום עם הרעיונות..........
לוח מודעות קטנטן, להשארת פתקים חמודים.
אני אוהבת את המראה הפשוט, כך שלא הפריע לי שהפקקים בגדלים שונים.













תחתית לכלי חם.
בשלב הזה רציתי שהתחתית תהיה בגובה אחיד אז חתכתי בעזרת הסכין היפנית את הפקקים לאותו גובה.





תחתיות לכוסות.
יש להן מראה מאוד אורגני, משני הצדדים זה נראה ממש מגניב. גם כאן רציתי גובה אחיד כמובן.









אגרטל מיוחד.
לקחתי קופסת שימורים ריקה והדבקתי לה חצאי פקקים שחתכי לאורך.
זה יהיה מהמם כקישוט מרכזי בשולחן.
אפשר להוסיף צבע, סרטים, לקשור חבל מסביב.. כל דבר שנראה לכם, אני מעדיפה את המראה האורגני.
למרות שאולי במחשבה שנייה לצבוע את הכל בצבע חום היה נותן מראה יותר אורגני, כמו שבבי עצים.. אנסה לשפץ את זה.









חובקי מפיות.
אני בחרתי בצורה עגולה ופשוטה, אבל אפשר כמובן גם צורות אחרות, ריבוע, כוכב, לב, משהו מעניין אחר.. הם לא חייבים להיות גם באותה צורה או גודל כמו שאני עשיתי, כל העולה על רוחכם.













ובהמשך לאירגוני אירוח ולסידורי שולחן חמודים, תגיות שם לשולחן.
בחלק חתכתי חתיכה לאורך כדי שהיה ישר וכך יכלתי להשכיב על הצד וחלק השארתי עומדים. ריססתי את כולם בספריי בצבע כסף וחתכתי חור קטן לחתיכת בריסטול קטנה עם שם האורח.









ואחרון חביב, תוויות לגינת ירק. הפעם השתמשתי בצבעי טוליפ בולטים ואפילו הדבקתי קישוט קטן.













זה מה שהספקתי להיום. אם גם לכם יש רעיונות נוספים אשמח אם תשתפו אותי.
למשל, מחזיקי מפתחות או מגנטים למקרר.. אנסה בהזדמנות.. כשיהיו לי עוד קצת פקקים :)

שיהיה לכולם שבוע טוב וחג עצמאות שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה