יום שבת, 22 בנובמבר 2014

מחכה לחורף

אני מחכה ומחכה לחורף, אבל עד היום נראה היה שהוא מסרב לבוא!
יום פה יום שם... כבר הספקתי לקפוץ בספונטניות לאילת והיה חם!!! כאילו בגד ים.. וים.. והכל..

אבל בסופ״ש הזה סוף סוף היה גשם!
אני אוהבת להוציא את הסוודרים והמעילים, להתעטף בשמיכה רכה ולשבת עם שוקו חם.
כרגע אני צריכה לפנות את הימים שלי לקריאת מאמרים בפילוסופיה ופסיכולוגיה, לתכנן מערכי שיעורי מוסיקה לילדים ביסודי וגם בתיכון. המון עבודה, לא שאני מתלוננת.. אבל אני קצת אחרי כל עניין הלימודים וזה מאוד קשה לחזור לשבת בכיתה, כשכל מה שמתחשק לי... זה מה שרשום מעלה :)
מרוב העומס קשה לי להרדם, אז אני יושבת וכותבת.. מבשלת.. מצלמת..

מכינה נשנושים לאורחים שבאים.
אף אחד לא אמר שאני צריכה רק ללמוד ולעבוד ולוותר על כל חיי החברה שלי!

טוב אז ככה, כדאי שתמיד יהיה בפריזר בצק עלים. רק מוציאים (מפשירים) חותכים ו..... נשנוש טעים, שנראה מהמם.
מה שמבאס זה שאי אפשר להקפיא בחזרה אחרי הפשרה - אז תמיד אני מכינה את כל הכמות... ואז מחסלת מלא :/
אז קשה לשמור על דיאטה עם הנשנוש הזה - אז אם אתם בעניין של לשמור על הגזרה אל תסתכלו אפילו על התמונות!










ונשנוש נוסף שאני אוהבת, הוא משאריות פסטה, ברוב הפעמים אני משקיעה ומכינה חבילת פסטה במיוחד.

רק להוסיף גבינה, וכל תוספת אחרת שבא לכם, זה יעבוד עם הכל.










את כל המתכונים המרשימים והפשוטים האלו אני לוקחת משי לי ליפא המדהימה, שהמתכונים שלה תמיד מצליחים לי.
טארטים אישיים כאן.
פשטידות קטנות ומקסימות כאן.

שיהיה לכולם שבוע חמים ונעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה