יום שבת, 3 בינואר 2015

שנה חדשה

שנה חדשה זה תמיד מאוד מרגש, תמיד יש תכניות להאנג עם חברים וזה תמיד ברוגע, אבל כיף לאללה.
השנה לא הכנתי כלום, התארחתי אצל חברים ואפילו לא הבאתי קינוח!
ממש באתי בידיים ריקות!!
אבל יש לי אישור!
אני כל כך עמוסה בלימודים שאני לא מספיקה לפנות זמן למלא פרוייקטים DIY שמחכים לי...
מקווה שבחופשת סימסטר אפנה לזה קצת מקום ואז אוכל גם לצלם קצת ולתת רעיונות חדשים לעיצוב הבית.

אז מה אתם עשיתם בסילבסטר? שתפו אותי!

טוב, גם עם כל העומס, עדיין חייבים לאכול... אז כן הכנתי משהו נחמד לארוחת בוקר (בכל זאת שבת), שלא לוקח הרבה זמן וצורת ההגשה, היא שעושה את כל ההבדל!
אז מה בתפריט??
פריטטה!
כל כך פשוט וקל.

מצרכים:
ביצים
ירקות לבחירתכם (עגבניה, קישוא, בצל, גמבה, גזר..)
תוספות נוספות כמו גבינה למשל
מלח
פלפל

אופן ההכנה:
חממו את התנור ל - 180.
את הירקות שבחרתם, או שהיו בבית חיתכו לחתיכות קטנות.
בקערה גדולה טרפו את כל הבצים והוסיפו את הירקות, הוסיפו גם את הגבינה אם יש, מלח פלפל לפי הטעם.
בתבנית קאפקייקס משומנת שפכו עד שליש מהגובה.
הכניסו לתנור לעשרים דקות - חצי שעה.
לאחר האפייה תנו לתבנית להתקרר מעט לפני הוצאה.
הניחו בצלחת יפה...


ובתאבון!












מאחלת לכולנו שנה מוצלחת, עם הרבה בשורות טובות!
הרבה סיבות לחייך, לצחוק, ליצור ולאהוב.
שבוע מקסים לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה