יום שבת, 27 באפריל 2013

גינה לי גינה לי


איזה חום היום, זה פשוט לא אמיתי!!!
הלכתי היום קצת להתאמן על הנבל, אבל מרוב החום הרגשתי שהאצבעות שלי עוד שנייה מתפוצצות.
באמת שלשנייה וחצי של חורף חשבתי שהתגעגעתי לקיץ, לשבת מול הים עם קפירינייה ולהשתזף, אבל היום הזה הזכיר לי למה ממש לא התגעגעתי. כאבי ראש, זיעה, עייפות!
הכי קשה בימים עם חום שכזה זה להעביר את כל חפצי...
אני שמחה לבשר שאני חוזרת לעצמאותי, מצאתי דירה מתוקה (אחרי כמה תיקונים קטנים..), איזה כיף!!
וכמובן שבקרוב אעדכן איך יצא השיפוץ.

לעניינינו...
אמא שלי, גאונה, עשתה סטיילינג מחדש לגינה בכניסה לבניין.. תגידו לי מה אתם חושבים...

כל מה שצריך זה זוג אופניים קטנטנים שלא בשימוש, ספריי צבע לבחירתכם (או אפילו צבעוני) ופרחים....
הנה התוצאה לפניכם :)
(אגב, על האופניים האדומים יש חסה.. אכילה, ממש טעימה)









ריח המדורות היה באויר ביומיים האחרונים, אני לא עשיתי מדורה וגם כנראה כבר לא אעשה עם כל הבלאגן של המעבר אל הדירה החדשה אבל מקווה שהיה/יהיה לכולם ל"ג בעומר מחמם :)

שבוע מקסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה