יום שבת, 19 בינואר 2013

חורף

תמיד אומרים שמי שנולד בקיץ אוהב קיץ, מי שנולד בחורף אוהב חורף... אני ילידת פסח לפי התאריך העברי, ממש ממש באביב ואני דווקא מתה על חורף.. אין כמו החורף, העונה האהובה עלי!
אני אוהבת את הריח שמגיע עם בואו של הגשם. הגשם שוטף הכל ויש תחושה של נקיון (הפולנייה שבי מגיחה מעט החוצה), האוויר נקי, צלול.
אני אוהבת להתעטף במעיל גדול, לעמוד במרפסת ולהקשיב לרעש הטיפות שנופלות לי על המטרייה.
בגלל שאני גרה בקומה אחרונה, זה ממש כמו לצאת ליער, להיות בגובה של ראש העצים והריח הוא מדהים, אי אפשר שלא לצאת לחוש את הקור והטיפות.

בכל אופן........ היו ימים קרים מאוד, אני ממש לא זוכרת כזה קור בתל אביב, אבל הייתה סיבה מאוד טובה להדליק את האח. יש לנו בבית אח עתיק לעצים, אז כשיש ימים קרים כמו אלו שהיו בשבועיים האחרונים הייתה סיבה מאוד טובה להדליק אותו וזה פשוט כיף לא נורמלי.
אנחנו שלוש נשים בבית ואבא אחד, ובאמת שניסינו להדליק את האח לבד, אבל זה לא עלה יפה ומכיוון שאבא שלי רוב הזמן נמצא בחו"ל, מדריך טיולים (פרסומת סמויה, לגדול מכולם - האבא הכי גאון ומדהים שיש!!!), רק כשהוא סוף סוף בארץ יש מי שיסחב את בולי העץ וידליק אש שתחזיק מעמד..









בבית אנחנו הכי אוהבים לעשות ישיבת "קומזיץ" מול האח ולבשל תפוחי אדמה. כשהייתי קטנה והייתי חניכה בצופים (שבט הנשיא שולט!!! חחחחחחח) היינו מכינים תפו"א אינדיאני, שזה בסך הכל תפו"א עם ביצה בפנים, כמעט בכל מדורה או ל"ג בעומר.

מאז זה נדבק....





















מבחינתי, רק שימשיך להיות חורף... עם כמה שיותר גשם (שזה גם טוב לכנרת)
שבוע מקסים לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה