יום שבת, 2 בפברואר 2013

כפתור ופרח

מאז שסיימתי את הלימודים ברימון יש לי הרבה יותר זמן לתחביבים ובעיקר יותר זמן לעצמי.
אמנם אני עובדת מספר שעות לא מבוטל ביום וגם צריכה להתאמן על שני כלי נגינה (אני מנגנת על נבל.. ומתאמנת גם בפסנתר) ולפנות זמן לכתיבה ויצירת מוסיקה, אבל אין לי מבחנים ללמוד אליהם, אין לחץ של הגשות ורסיטלים, יש הרבה יותר אוויר!
חזרתי לתחביב הישן והטוב של תפירת סרטים לשיער או למותן (במקום חגורה) וסיכות.
מה שאני בדרך כלל עושה, זה לחפש בדים יפים, או שאריות, סרטים יפים, תחרות למיניהן, כפתורים, כפתים, לתפור אותם לסיכה לראש או לבגד, לחגורה, לסרט לשיער.
אני מתחדשת בבדים חדשים, סרטים, תחרות וכפתורים בכל חנות יצירה, סדקית או חנות בדים שאני עוברת לידה, עד שכבר נהיה אוסף רציני שחולש על ארבע מגירות וארגז!


















































מי לא מחפשת שדרוג קטנטן וייחודי.
טאץ' נוסף להופעה החיצונית. גם לעבודה, לקפה עם חברות או לבילוי בערב.
לגברים שבינינו.. אם אתם רוצים מתנה מקורית לאישה שלכם ורוצים להפתיע אותה במשהו שהוא יחיד במינו (בנוסף, כמובן :) לתכשיט יקר)

ליצירת קשר ניתן לפנות אלי במייל שלי zohar.rhe@gmail.com
אשמח כמובן למצוא לכם את הצבע האהוב עליכם ולהכין לכם לפי הזמנה.

שבוע מקסים ומלא הפתעות טובות לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה